مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-05سياسي

خسارت های کرونا از اعتیاد بیشتر نیست


بیماری کرونا در جامعه فوتی و خسارت قابل توجهی بر جای گذاشت اما اگر به فوتی ها و خسارت های اقتصادی مواد مخدر نگاه شود می بینیم که ضرر و زیان بیشتری دارد تاجایی که بذر متزلزل شدن خانواده ها هم پاشیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بویین میاندشت اظهار کرد: خدا انقلاب را به عنوان یک هدیه به ما ارزانی داده که برای حفظ و بزرگداشت آن باید تلاش کنیم، داشتن معنویت بزرگترین سرمایه برای حرکت در این مسیر پرتلاطم و پر از دشمن است.

امام جمعه بویین میاندشت ادامه داد: حرکت در مسیر انقلاب بدون توفیق خدا میسر نیست و قلبی می تواند توفیق خداوند را جلب کند که سرشار از تقوا باشد، در جهت خدمت به مردم و انقلاب نیاز به سلاح تقوا داریم.

وی با بیان اینکه مسیر راه سردار سلیمانی از افتخارات و عاقبت به خیری انسان است، گفت: حوزه های علمیه، مسیری است که امام ترسیم کرد، برخی والدین مخالف ورود فرزندان خود به حوزه های علمیه هستند اما نمی دانند این مسیر چقدر لذت بخش است.

اسکندری افزود: برخی چیزها با پول خریدنی نیست، تمام ثروت، ثروتمندان عالم  با ارزش تر و لذت بخش تر از مسیر امام و علمای دین نیست، امام زنده و حیات بخش است و اگر فردی بخواهد حیات طیبه و قرآنی را به دست آورد بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های کرونا از اعتیاد بیشتر نیست

خسارت های کرونا از اعتیاد بیشتر نیست