مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-05سياسي

تشت رسوایی مدعیان حقوق بشر بر زمین افتاده است


آمریکا که مدعی حقوق بشر و آزادی است و 40 سال گذشته به بهانه نبود آزادی و رعایت نشدن حقوق بشر ایران را در بدترین شرایط تحت تحریم و فشار قرار داده امروز تشت رسوایی اش با این اتفاقی که در این کشور افتاد بر زمین افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: اگر محتاج برکات و مواهب خداوند و یاری کردن در سختی ها هستیم تقوا و دینداری را باید پیشه کنیم.

امام جمعه گلپایگان افزود: اگر شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم نبود باید فراهم کرد، امام این شرایط را فراهم آورد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند، نهضت امام سال 42 آغاز شد تا توانست در سال 57 به پیروزی برسد، عمل امام بر مبنای تکلیف و وظیفه بود تصمیم می گرفت و تردید نداشت و به نتیجه کار نگاه نمی کرد.

وی بیان کرد: آمریکا که مدعی حقوق بشر و آزادی است و 40 سال گذشته به بهانه نبود آزادی و رعایت نشدن حقوق بشر ایران را در بدترین شرایط تحت تحریم و فشار قرار داده امروز تشت رسوایی اش با این اتفاقی که در این کشور افتاد بر زمین افتاده است.

کرامتی ادامه داد: آمریکای بدون چهره پردازی همین است، آمریکا با شعار مردم سالاری و حقوق بشر به بهانه رسیدن به اهداف شوم خود به ایران و سایر کشورهای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشت رسوایی مدعیان حقوق بشر بر زمین افتاده است

تشت رسوایی مدعیان حقوق بشر بر زمین افتاده است