مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-05پزشكي

کنترل نامحسوس ناقلان کرونا در دزفول/ یک سال حبس برای خاطیان


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کنترل نامحسوس بیماران سرپایی در این شهرستان، گفت: ناقلانی که قرنطینه خانگی را رعایت نکنند، - به یک سال حبس محکوم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف پریدار ظهر امروز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار کرد: دومین آزمایشگاه استان خوزستان پس از انجام دو هفته کار تحقیقاتی در تاریخ 12 فروردین امسال در بیمارستان بزرگ دزفول راه اندازی شد و به رغم پیش بینی انجام 80 تست در روز ظرفیت انجام تست در این آزمایشگاه در برخی روزها تا 534 نمونه نیز انجام شد.

وی به فعالیت 6 کارشناس ارشد در این آزمایشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی دزفول در زمینه بیماریابی تلاش زیادی انجام داد به گونه ای که گاه میزان تست های انجام شده در حوزه این دانشگاه از آمار تست های برخی استان ها نیز بالاتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول سرعت و شدت بیماریابی، عملکرد مسئولان و مردم و انجام رفتارهای پرمخاطره از سوی مردم را از دلایل اصلی گسترش بیماری کرونا در این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: دیدوبازدیدهای خانوادگی و فامیلی، دورهمی و مجالسی از قبیل عروسی، ختم و تشییع از اصلی ترین دلایل انتقال ویروس و پیچیده شدن چرخه انتقال بیماری در دزفول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل نامحسوس ناقلان کرونا در دزفول/ یک سال حبس برای خاطیان

کنترل نامحسوس ناقلان کرونا در دزفول/ یک سال حبس برای خاطیان