مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-05بين الملل

توضیحات وزارت خارجه ایران درباره غرق شدن لنج باری بهبهان در بندر ام القصر


وزارت خارجه ایران با اشاره به رایزنی های انجام شده با مقامات عراقی در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در بندر ام القصر اعلام کرد که هماهنگی های لازم برای بازگرداندن نجات یافتگان و جسد فرد متوفی در اسرع وقت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) اعلام کرد: در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در آب های خور عبدالله بندر ام القصر عراق، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در تماس با مقام های ذیربط کشور عراق در خصوص وضعیت سرنشینان این لنج و علت غرق شدن آن گفت وگو و خواستار ارائه گزارش رسمی مقامات عراقی شد.

در همین رابطه بررسی های اولیه حاکی از آن است که  به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موج ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مسئله موجب غرق شدن شناور شده است.

  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت و سرکنسولگری ایران در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن 4 نجات یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است، مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی پیش از این از غرق شدن این شناور خبر داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزارت خارجه ایران درباره غرق شدن لنج باری بهبهان در بندر ام القصر

توضیحات وزارت خارجه ایران درباره غرق شدن لنج باری بهبهان در بندر ام القصر