مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-05سياسي

امام جمعه دلوار: کالای ملوانی قاچاق نیست/ زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است


امام جمعه دلوار بابیان اینکه ماهیت کالای ملوانی، قاچاق نیست و از مبادی رسمی وارد می شود، افزود : مشکل ته لنجی باید به صورت پایدار حل شود و درعین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، حجت الاسلام زاهد دوست  در خطبه های این هفته شهر دلوار ضمن توصیه نمازگزاران و مردم به رعایت دستورات بهداشتی، اظهار داشت: متأسفانه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در چند روز گذشته، باعث نگرانی مردم شده است.

امام جمعه دلوار با اشاره به اینکه عدم رعایت توصیه های بهداشتی و رفت وآمد افراد از استان های دارای وضعیت قرمز باعث بالا رفتن شمار مبتلایان کرونا در استان بوشهر شده است، افزود: از مردم عزیزمان می خواهم با جدیت به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند و نسبت به فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

زاهد دوست ضمن قدردانی از پزشکان، پرستاران و جامعه سلامت استان اظهار داشت:از استاندار بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد استانی مبارزه با کرونا می خواهم نسبت به کنترل روند صعودی مبتلایان به کرونا تدابیر لازم اتخاذ نمایند.

امام جمعه دلوار با اشاره به اعتراضات تبعیض نژادی اخیر در آمریکا اظهار داشت : کشور پنجاه ایالتی آمریکا این روزها حال وروز پریشانی دارد و شاهد بی سابقه ترین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دلوار: کالای ملوانی قاچاق نیست/ زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است

امام جمعه دلوار: کالای ملوانی قاچاق نیست/ زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است