مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-05سياسي

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته لنجی


امام جمعه دلوار با تاکید بر رفع مشکلات ملوانان، گفت: مشکل ته لنجی باید به صورت پایدار حل شود و در عین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های نماز جمعه دلوار ضمن توصیه نمازگزاران و مردم به رعایت دستورات بهداشتی اظهار داشت: متاسفانه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در چند روز گذشته، باعث نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت توصیه های بهداشتی و رفت و آمد افراد از استان های دارای وضعیت قرمز باعث بالا رفتن شمار مبتلایان کرونا در استان بوشهر شده است، افزود: از مردم عزیزمان می خواهم با جدیت به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند و نسبت به فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

حجت الاسلام زاهددوست ضمن قدردانی از پزشکان، پرستاران و جامعه سلامت استان اظهار داشت:از استاندار بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد استانی مبارزه با کرونا می خواهم نسبت به کنترل روند صعودی مبتلایان به کرونا تدابیر لازم اتخاذ کنند.

امام جمعه دلوار با اشاره به اعتراضات تبعیض نژادی اخیر در آمریکا اظهار داشت: کشور 50 ایالتی آمریکا این روزها حال و روز پریشانی دارد و شاهد بی سابقه ترین اعتراضات در چندین شهر خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته لنجی

زندگی مردم دلوار با دریا گره خورده است/ لزوم حل مشکل ته لنجی