مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-05بين الملل

کارشناس سوری: تحویل میگ-29 به سوریه، نشانه آغاز عملیات ادلب است


یک کارشناس نظامی سوری بر این باور است که سوریه با تحویل گرفتن جنگنده های پیشرفته روسی میگ-29، عملیات در ادلب را کلید خواهد زد و حملات اخیر به تروریست ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی مقصود سرهنگ بازنشسته ارتش سوریه که یکی از کارشناسان مسائل نظامی است، تأکید کرد که تصمیم نابودی آخرین مقر تروریستها در ادلب سوریه گرفته شده است .

مقصود به خبرگزاری).

مقصود با اشاره به آمادگی کامل این میگها برای مقابله با هر گونه اقدام احتمالی ترکیه در حمایت از تروریستها، تأکید کرد، تجهیز دمشق به این جنگنده ها، پاسخی به تمامی تلاشهایی است که اخیرا برای آسیب زدن به روابط راهبردی سوریه و روسیه شکل گرفته بود.

وی با اشاره به تجهیز سوریه به تانک و موشک اندازهای پیشرفته توسط روسیه، خاطر نشان کرد، این اقدام روسیه، پاسخی به عملی نشدن تعهدات ترکیه در ادلب و تخطیهای اسراییل از توافقات موجود بین فدراسیون روسیه و این رژیم است؛ به ویژه پس از حملات [صهیونیستی] به مرکز تحقیقات علمی السفیره در ریف حلب که از حریم هوایی ترکیه صورت گرفت .

این کارشناس نظامی ادامه داد، این تحولات باعث شد که روسیه به هر گونه تعدی یا انفعالی که برای حمایت از گروه های تروریستی در برابر پیشروی ارتش سوریه در ادلب باشد، پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سوری: تحویل میگ-29 به سوریه، نشانه آغاز عملیات ادلب است

کارشناس سوری: تحویل میگ-29 به سوریه، نشانه آغاز عملیات ادلب است