مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-05بين الملل

القبس: تلاش های تازه کویت برای کاهش تنش میان قطر و ریاض مورد حمایت آمریکاست


روزنامه کویتی «القبس» گفت که ادامه استفاده قطر از حریم هوایی ایران در شرایط محاصره از سوی عربستان سعودی آمریکا را به حمایت از تلاش کویت برای حل اختلاف میان این کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ترغیب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه کویتی روز پنجشنبه گفت که کشورش در حال حاضر برای حل بحران میان قطر و عربستان و توقف هجمه های رسانه ای میان آنها تلاش می کند.

روزنامه القبس کویت به نقل از منابعی بلندپایه از حوزه خلیج فارس گفت که تحرکات کویت برای کمک به حل بحران خلیج (فارس) کاملا مورد حمایت آمریکاست.

این روزنامه افزود: آمریکا می خواهد حداقل موضوع بسته شدن حریم هوایی به روی پروازهای قطر حل شود به خصوص که ارتش آمریکا در منطقه به شکل گسترده از آن استفاده می کرد آن هم در شرایطی که به دلیل شیوع کرونا ترافیک هوایی جهانی متوقف شده است .

القبس نوشت: آمریکایی ها گمان می کنند که ادامه استفاده  پروازهای قطری از آسمان ایران که در اغلب اوقات صورت می گیرد می تواند خطری غیرقابل پیش بینی برای سربازانش باشد .

این روزنامه افزود:  قضیه استفاده پروازهای قطری از آسمان ایران برای تهران هم استفاده مالی داشته است، چیزی که خلاف خواسته آمریکا برای تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القبس: تلاش های تازه کویت برای کاهش تنش میان قطر و ریاض مورد حمایت آمریکاست

القبس: تلاش های تازه کویت برای کاهش تنش میان قطر و ریاض مورد حمایت آمریکاست