مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-05اقتصادي

موافقت شورای عالی ترابری با افزایش 20 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری


دبیر انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: شورای عالی ترابری با توجه به پیشنهاد شرکت های ریلی مسافری مبنی بر افزایش قیمت بلیت قطارهای مسافری، با افزایش 20 درصدی بهای بلیت این قطارها موافقت کرد.

- مهرداد تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با شیوع کرونا و الزام وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی قطارهای مسافری با نیمی از ظرفیت خود تردد می کنند در واقع در یک کوپه 4 نفره دو نفر مسافر می نشیند و در نتیجه ظرفیت قطارها کاهش یافته است.

وی ادامه داد: شرکت های ریلی و انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی طی پیشنهادی به شورای عالی ترابری درخواست داشت  تا به دلیل تورم و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی قیمت بلیت قطارها افزایش یابد.

وی توضیح داد: با احتساب تورم  و موضوع فاصله گذاری اجتماعی ضرورت داشت قیمت بلیت قطارها تا 60 درصد افزایش یابد و بدون احتساب تورم و فقط با لحاظ فاصله گذاری اجتماعی موضوع افزایش 40 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری مطرح بود.

این موضوع در شورای عالی ترابری بررسی شد و نهایتاً با افزایش 20 درصدی قیمت بلیت های قطار موافقت شد که از ابتدای تیرماه اعمال می شود.

دبیر انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی ادامه داد: شرکت های ریلی به دلیل افزایش سنگین هزینه ها همچنین کاهش درآمد به دلیل فاصله گذاری اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای عالی ترابری با افزایش 20 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری

موافقت شورای عالی ترابری با افزایش 20 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری