مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-05سياسي

برای «CNN زدگی» چه کردیم؟!


معاون امور استان های سازمان صداوسیما در یادداشتی به مسئله ای به نام «CNNزدگی» پرداخته و سوالاتی را در زمینه دیپلماسی رسانه ای مطرح کرده است.

- معاون امور استان های سازمان صداوسیما در یادداشتی به مسئله ای به نام CNNزدگی پرداخته و سوالاتی را در زمینه دیپلماسی رسانه ای مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی با پرداختن به مسئله دیپلماسی رسانه ای و تاثیر راهکارهای سلبی در این زمینه، این پرسش ها را مطرح کرده است: با گسترش شبکه های اجتماعی CNNزدگی بیشتر و عمیق تر با مختصات جدید بر ذهن جوانان ما تاثیر می گذارد، برنامه ریزان چقدر برای حل این مسئله فکر کرده اند؟ آیا مسئولان تصمیم گیر، خودشان در این شبکه ها حضور فعالانه دارند؟ به جز موارد سلبی (که آن هم به دفعات با شکست مواجه شده از جمع آوری دستگاه های ویدئو در سالیان گذشته تا فیلترینگ) آیا برای آموزش سواد رسانه ای به خانواده ها برنامه ی جامعی در نظر گرفته شده است؟ او در ابتدای این یادداشت با اشاره به راه اندازی نخستین شبکه خبری 24 ساعته در دنیا آورده است: یکم ژوئن 1980 برای نخستین بار در تاریخ جهان اتفاقی افتاد که بسیاری از ناظران رسانه ای را به تفکر واداشت زیرا نخستین شبکه خبری 24 ساعته متولد شد و برای مخاطبانش نه در مکانی خاص از جهان بلکه فریاد می زد این سی ان ان است؛ از سراسر دنیا گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای «CNN زدگی» چه کردیم؟!

برای «CNN زدگی» چه کردیم؟!