مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-05حوادث

عمدی بودن آتش سوزی های اخیر در تهران ثابت نشده است


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: برخلاف برخی از افارد که مدعی شده اند آتش سوزی های اخیر د رتهران عمدی است برای کارشناسان سازمان آتش نشانی تا این لحظه عمدی بودن آتش سوزی ها ثابت نشده است.

- سید جلال ملکی سخنگی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درخصوص اینکه در برخی از محافل و فضای مجازی پیام ها و ادعاهایی دست به دست می شود که حکایت از عمدی بودن آتش سوزی های اخیر در تهران دارد گفت: برای ما در سازمان آتش نشانی شهر تهران هنوز عمدی بودن آتش سوزی ها ثابت نشده است.

وی افزود: ایجاد آتش سوزی دهه ها عامل دارد که هر کدامش می تواند باعث آتش سوزی شود نظیر صاعقه، آتش خاموش نشده بعد از پیکنیک، اتصالی سیم های برق و حتی گرمای بیش از حد هوا در حالی که شعله عمدی یکی از این علت ها می تواند باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ما در سازمان آتش نشانی تهران در همین روزهای اخیر بارها اعلام کرده ایم که عمدی بودن آتش سوزی هایی که عمدتا هم در فضای عمومی شهر بوده است برای ما ثابت نشده است.

ملکی گفت: البته نکته جالب این است که در خود آتش سوزی عمدی هم دو نوع آتش عمدی داریم.

یک مورد همان چیزی است که در ذهن مردم همواره همراه با انگیزه خرابکاری است و نوع دوم که عمدی است اما به قصد خرابکاری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمدی بودن آتش سوزی های اخیر در تهران ثابت نشده است

عمدی بودن آتش سوزی های اخیر در تهران ثابت نشده است