مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-05بين الملل

قطر: به مبارزه با داعش در عراق و سوریه با وجود شرایط کرونا متعهدیم


وزیر خارجه قطر در نشست گروه کوچکی از ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به ریاست آمریکا بر تعهد کشورش به مبارزه با داعش در عراق و سوریه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر روز پنجشنبه بر تعهد کشورش به مبارزه با داعش در عراق و سوریه با وجود شرایط استثنایی همه گیری کرونا تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی قطر، این سخنان را آل ثانی در نشست شب گذشته گروه کوچک ائتلاف بین المللی ضد داعش که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شده بود بیان داشت.

گروه کوچک ائتلاف بین المللی ضد داعش از کشورهای فرانسه، آلمان، اردن، عربستان سعودی، انگلیس، ایالات متحده و مصر تشکیل شده است.

وزیر خارجه قطر در این نشست گفت: جنایات داعش علیه غیرنظامیان و موارد بی شمار نقض آشکار قانون بین المللی مستلزم برخوردی سازش ناپذیر است .

وی بر اهمیت تحکیم همکاری ها میان ائتلاف بین المللی برای تضمین حفظ جان غیرنظامیان و ناتوانی داعش و وابستگان آن در بازیایی هر گونه نقطه ای در منطقه خاورمیانه یا ادامه تهدید برای صلح و امنیت بین المللی تاکید کرد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی بر عزم قاطع کشورش برای ادامه همکاری به منظور ایجاد شرایط لازم برای احیا و ثبات در عراق و سوریه تاکید کرد و گفت: ما به شرکای قانونی کمک لازم را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: به مبارزه با داعش در عراق و سوریه با وجود شرایط کرونا متعهدیم

قطر: به مبارزه با داعش در عراق و سوریه با وجود شرایط کرونا متعهدیم