مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-05اقتصادي

آمار جهانی شیوع کرونا / رشد همه گیری در برخی کشورها


روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 که تاکنون در 213 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.

- روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 که تاکنون در 213 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تازه ترین آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید، عامل بیماری کووید-19 به 393 هزار و 224 نفر رسیده و تاکنون ابتلای شش میلیون و 703 هزار و 95 نفر نیز به این بیماری تأیید شده است.

همچنین بنابر تازه ترین آمارها تاکنون سه میلیون و 252 هزار و 378 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 تاکنون بهبود یافته اند.

تاکنون در بسیاری از کشورهای درگیر کروناویروس جدید محدودیت های اعمال شده برای کنترل شیوع این عفونت برداشته شده و علاوه بر بازگشایی کسب و کارها، امکان سفر و تردد برای افراد فراهم شده است.

در حالی که تا چندی پیش اروپا به یکی از مراکز شیوع کروناویروس جدید در جهان تبدیل شده بود اما این عفونت اکنون در بیشتر کشورهای اروپایی کنترل شده است و در حال حاضر آمریکای جنوبی به ویژه برزیل و مکزیک به دو کانون جدید برای شیوع این ویروس تبدیل شده و سازمان جهانی بهداشت نیز نسبت به وضعیت کشورهای این منطقه ابراز نگرانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جهانی شیوع کرونا / رشد همه گیری در برخی کشورها

آمار جهانی شیوع کرونا / رشد همه گیری در برخی کشورها