مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-05بين الملل

رییس دفتر حماس خواستار ایجاد یک استراتژی جدید برای مقابله با چالش های فلسطین


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص توقف هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان گفت که فلسطین نیازمند ایجاد یک استراتژی جدید خارج از چهارچوب توافق «اسلو» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در ارتباط ضمن استقبال این جنبش از توقف هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، این اقدام را ناکافی دانست و خواستار از ایجاد یک استراتژی جدید خارج از چهارچوب توافق اسلو شد.

پیشتر، نخست وزیر تشکیلات خودگردان اعلام کرده بود که این تشکیلات به دنبال طرح اشغال کرانه باختری، توافق های امنیتی خود را با تل آویو متوقف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در همایشی به مناسبت سالروز شکست اعراب از رژیم صهیونیستی (یوم النکسه) در این ارتباط گفت که عنصر اولیه این استراتژی توافق بر سر یک برنامه ملی مشترک خارج از چهارچوب توافق اسلو و پایان دادن به حیات این توافق با تمام الحاقیه های امنیتی و اقتصادی آن است.

یوم النکسه به جنگ شش روزه در سال 1967 اطلاق می شود که از 5 ژوئن تا 10 ژوئن 1967 (1346 ش) میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی مصر، سوریه، اردن و عراق روی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر حماس خواستار ایجاد یک استراتژی جدید برای مقابله با چالش های فلسطین

رییس دفتر حماس خواستار ایجاد یک استراتژی جدید برای مقابله با چالش های فلسطین