مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-05اقتصادي

روزانه 75 دستگاه کامیون از مرز میرجاوه عازم پاکستان می شوند


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: روزانه 75 دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای حمل کالا وارد کشور پاکستان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، عبدالهاشم حسن نیا در سفر به استان سیستان و بلوچستان از پروژه های فعال این بخش، توسعه زیرساخت های پایانه های مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان بازدید از مرز میرجاوه ضمن گفت وگو با رانندگان، با تشریح تلاش های صورت گرفته از سوی این سازمان و رایزنی های انجام شده برای رفع مشکل توقف اجباری ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیت در مرز میرجاوه در پی محدودیت های مرزی ناشی از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: هم اینک تردد کامیون ها از این مرز در حال انجام است.

وی با حضور در کارگاه تعمیر ماشین آلات راهداری، از نزدیک بر روند نوسازی و بازسازی این دسته از ناوگان نظارت کرد و افزود: تعمیر و بازسازی بیش از 160 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری این استان با استفاده از توان نیروهای متخصص بومی، منجر به میلیاردها تومان صرفه جویی اقتصادی و رونق اشتغال تخصصی در صنعت راهداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 75 دستگاه کامیون از مرز میرجاوه عازم پاکستان می شوند

روزانه 75 دستگاه کامیون از مرز میرجاوه عازم پاکستان می شوند