مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 20:352020-06-04اجتماعي

وضعیت سواد بدنی در مدارس ایران و کشورهای اروپایی و آمریکایی


عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به همراه عضو سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به تببین مفهوم توسعه سواد بدنی و لزوم تحقق آن پرداختند.

- عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به همراه عضو سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به تببین مفهوم توسعه سواد بدنی و لزوم تحقق آن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصطلاح سواد بدنی یک مفهوم نسبتا جدید بوده که اخیرا توجه بسیاری از محققان و پژوهشگران را به خود جلب کرده است، اهمیت رشد حرکتی به ویژه در دوران کودکی، توجه به بعد جسمانی به عنوان مبنایی برای توسعه سلامت، نگرانی از سبک زندگی مردم در جوامع کنونی و نگرانی از گرایش بیش از حد تربیت بدنی به سمت قهرمان پروری از جمله عواملی است که موجب شد مفهوم سواد بدنی شکل بگیرد.

با گذشت چندین سال که مفهوم سواد بدنی معرفی و مطرح شده و در اختیار افراد علاقه مند قرار گرفت، لزوم توسعه این مفهوم در زمینه فعالیت بدنی با شناخت هدف اصلی و ارزش آن مورد توجه بوده است و با توجه به اهمیت موضوع صالح رفیعی- عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی و محسن وحدانی- عضو سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگویی به تبیین و تشریح موضوع سواد بدنی در آموزش و پرورش پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سواد بدنی در مدارس ایران و کشورهای اروپایی و آمریکایی

وضعیت سواد بدنی در مدارس ایران و کشورهای اروپایی و آمریکایی