مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 17:152020-06-04سياسي

دومین محموله سیمان صادراتی قشم بارگیری شد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بارگیری دومین محموله سیمان صادراتی این منطقه آزاد در سال جاری خبر داد و گفت: ظرفیت تولید سیمان در قشم به یک میلیون تن در سال می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مؤمنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه بازدید از بارگیری دومین محموله سیمان صادراتی این منطقه آزاد از عملیاتی شدن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید در سال 99در مناطق آزاد کشور از جمله منطقه آزاد قشم خبر داد.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم امسال تمام توان و ظرفیت خود را برای لبیک به این فرمان مقام معظم رهبری بکار گرفته و در این راستا امروز دومین محموله سیمان تولید شده در کارخانه سیمان قشم برای صادرات در سال جاری درحال بارگیری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده ظرفیت تولید سیمان در طرح توسعه کارخانه سیمان قشم به یک میلیون تن در سال می رسد، افزود: همه تلاش های مجموعه کارخانه سیمان قشم معطوف به رسیدن به این هدف است و بخش اعظم این ظرفیت نیز در سال 99 محقق خواهد شد و نهایتا تا پایان سال 1400 ظرفیت این کارخانه به یک میلیون تن در سال خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین محموله سیمان صادراتی قشم بارگیری شد

دومین محموله سیمان صادراتی قشم بارگیری شد