مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 16:452020-06-04سياسي

دستاوردهای بزرگ،ثمره اعتمادبه جوانان است


رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در گام دوم، اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی است و به طور جدی مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب واقع شده است، بر همین اساس جوانان خودجوش و انقلابی باید با تکیه بر دانش و فناوری در این دو میدان هم پرشتاب حرکت کرده و قله های اقتصاد .

- حجت الاسلام محمد قطبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبیین این جمله که کارنامه یک جامعه، تضمین برنامه های آتی خواهد بود اظهار داشت: برای داشتن یک برنامه خوب و تضمین شده، یکی از بهترین پشتوانه ها، کارنامه گذشته یک جامعه است، جامعه اسلامی ایران در این چهار دهه، نقطه های قوت زیادی را در کارنامه خود رقم زده که تضمین کننده آینده نظام است.

 رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: حمایت بی دریغ و تمام قد مقام معظم رهبری از حضور جوانان خودجوش انقلابی در عرصه های علمی، فناوری، سیاسی و اجتماعی یکی از نقطه های بسیار پررنگ و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه جوانان را ستایش کرده و به آن ها جسارت حرکت های پرشتاب و ورود به میدان های جدید بخشیده اند، اعتماد رهبری به نسل جوان، دستاوردهای ارزنده ای برای کشور به ارمغان آورده است که از جمله آن ها می توان به انرژی هسته ای، نانو و بایو، سلول های بنیادی، فناوری های هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای بزرگ،ثمره اعتمادبه جوانان است

دستاوردهای بزرگ،ثمره اعتمادبه جوانان است