مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 16:302020-06-04سياسي

یادمان 15 خرداد بزرگداشت تاریخ سازان عاشورایی است


رییس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران، یادمان شهدای 15 خرداد را بزرگداشت تاریخ سازان عاشورایی برشمرد و گفت: 15 خرداد نقطه اوج انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگ داشت شهدای 15 خرداد در مسجد امام هادی (ع) شهرستان بابلسر اظهار داشت: بزرگداشت و یادمان شهدای قیام 15 خرداد، بزرگداشت تاریخ سازان عاشورایی است که همچون شمعی برای زندگی و حیات انسانیت سوختند و بر پیشانی تاریخ درخشیدند.

وی افزود: 15 خرداد 1342 به عنوان نقطه اوج انقلاب اسلامی تاآنجا توانست خود را تثبیت کند که حضرت امام (ره) بارها آن را نقطه عطف وتعیین کننده جریان نهضت توصیف کردند.

وی افزود: قیام 15 خرداد آغاز نهضت مقدس اسلامی است که مردم ایران با نام اسلام و برای اسلام به پا خواستند و از سال 1342 تا سال 57 هیچگاه نیمه خرداد رنگ بی رنگی به خود نگرفت و هرچه ایام به 15 خرداد نزدیک و نزدیک تر می شد التهابی خاص در جامعه پدیدار می شد و اضطرابی ویژه بر حکومت جنایتکاری که این عزای بزرگ را ایجاد کرده بود حاکم می شد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی دربخش دیگری از سخنان خود به ویژگی جنبش 15 خرداد اشاره کرد و افزود: مهمترین ویژگی جنبش 15 خرداد این بود که از دل فرآیند تحولات سیاسی و اجتماعی ایران برآمد و سر در آرمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان 15 خرداد بزرگداشت تاریخ سازان عاشورایی است

یادمان 15 خرداد بزرگداشت تاریخ سازان عاشورایی است