مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-04پزشكي

5 پروژه بهداشت و درمان در شوشتر آماده بهره برداری است


پنج پروژه بهداشت درمان در شهرستان شوشتر آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب گیلانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزودی پنج پروژه بهداشت درمان در شهرستان شوشتر آماده بهره برداری است و همچنین طی سه ماه آینده کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان گتوند افتتاح می شود.

وی افزود: همچنین چهار بیمارستان در شهرهای صالح شهر، گوریه، و بیمارستان شهدای تأمین اجتماعی شوشتر، و بیمارستان 200 تخت خوابی در دست احداث است.

گیلانی در ادامه بیان کرد: در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر طی سال های گذشته تاکنون 20 پروژه آغاز شد که برخی از این پروژه ها ساخته شدند و برخی از آنها در حال تکمیل است.

وی گفت: در ایام کرونا حدود هفت میلیارد تومان دارو و تجهیزات به بیمارستان خاتم النبیا شوشتر اضافه شد.

افتتاح پل دیلم شعیبیه سهراب گیلانی بیان کرد: بزودی پل دیلم شعیبیه شوشتر که از توافقات با وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان است، افتتاح می شود.

وی افزود: این پل موجب اتصال بخش زرخیز شعیبیه با جاده شوشتر - اهواز است که به طول 162 متر و عرض 13 و نیم متر است که بالغ بر 50 تن وزن را تحمل می کند.

اعتبار بیش از 400 میلیارد تومان در بخش برق منتخب مردم شوشتر و گتوند اظهار کرد: بیش از 400 میلیارد تومان در بخش برق در همه روستاها و شهرهای دو شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه بهداشت و درمان در شوشتر آماده بهره برداری است

5 پروژه بهداشت و درمان در شوشتر آماده بهره برداری است