مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-04اقتصادي

ساعت کاری موزه های زنجان تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اعلام تغییر زمان فعالیت موزه ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان، ساعات کاری موزه های استان را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

- امیر ارجمند در گفت وگوبا خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به دنبال شیوع کرونا ویروس و تعطیلی موزه های استان، اماکن تاریخی و موزه ها زیر پوشش این اداره کل پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله به کرونا با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و بر اساس اطلاعیه اداره کل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی و تاریخی، از روز شنبه 10 خرداد بازگشایی و در حال ارائه خدمات هستند و همه موزه ها و اماکن فرهنگی ـ تاریخی موظفند نسبت به نصب تابلو نرخ ورودیه در محل مناسب در معرض دید بازدیدکنندگان اقدام نمایند.

وی افزود: بازدید از موزه ذوالفقاری، موزه رختشویخانه، موزه صنایع دستی عمارت دارایی زنجان، موزه باستان شناسی ابهر، موزه سلطانیه و کتله خور همه روزه از ساعت 9 صبح تا 19 عصر، برای علاقه مندان امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به اینکه باید زیرنویس و تابلوهای دو زبانه برای معرفی اشیاء، اماکن و بناهای تاریخی ـ فرهنگی نصب شود، تاکید کرد: در مجموعه های فرهنگی ـ تاریخی که دارای چند موزه با بنای تاریخی هستند، نسبت به نصب تابلو راهنما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری موزه های زنجان تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام شد

ساعت کاری موزه های زنجان تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام شد