مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-04اجتماعي

ترافیک روان در محورهای گیلان/ خودداری از رفتارهای مخاطره آمیز


سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان، گفت: رانندگان از رفتارهای پرخطر و مخاطره آمیز در جاده های خودداری کنند.

- سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ها در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی آزاد راه رشت قزوین، آستارا- اردبیل و چابکسر گیلان روان است.

وی به حجم بالای ورود خودرو در روزهای گذشته به واسطه تعطیلات به استان گیلان اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود فردا و با پایان تعطیلات شاهد ترافیک سنگین ناشی از بار برگشت سفرها باشیم.

سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت برای فردا (جمعه) در برخی محورهای استان، گفت: همیشه در هنگام بازگشت از سفر شاهد خستگی راننده و سرنشینان هستیم که منجر به بروز حوادث دلخراش رانندگی خواهد شد.

وی به برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف اشاره و با بیان اینکه محورهای استان گیلان مجهز به سامانه های ثبت تخلف است، افزود: پلیس بر تمامی محورهای استان گیلان نظارت خواهد کرد.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه مسافران در مسیرهای بازگشت با توجه به افزایش حجم بار ترافیک باید صبر و حوصله بیشتر داشته و از سرعت و سبقت های غیرمجاز و عدم حرکت بین خطوط خودداری کنند، گفت: رانندگان وسایل نقلیه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روان در محورهای گیلان/ خودداری از رفتارهای مخاطره آمیز

ترافیک روان در محورهای گیلان/ خودداری از رفتارهای مخاطره آمیز