مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-04بين الملل

مهلت یک هفته ای گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی


گروه های مقاومت فلسطین تا مدت یک هفته به رژیم صهیونیستی مهلت داده اند تا به تفاهمات حاصل شده قبل از تشکیل دولت جدید این رژیم در رابطه با آرام سازی اوضاع در نوار غزه عمل کند.

- گروه های مقاومت فلسطین تا مدت یک هفته به رژیم صهیونیستی مهلت داده اند تا به تفاهمات حاصل شده قبل از تشکیل دولت جدید این رژیم در رابطه با آرام سازی اوضاع در نوار غزه عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از برخی منابع در مقاومت نوشت، جنبش های حماس و جهاد اسلامی طی روزهای اخیر بارها و بارها با مسؤولان مصری در مورد موضع رژیم صهیونیستی در قبال مساله آرام سازی اوضاع در غزه گفت وگو کرده اند.

این منابع تاکید کردند که مصر به گروه های مقاومت فلسطین اطمینان داده است که دولت جدید رژیم صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده برای آرام سازی اوضاع پایبند خواهد بود.

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با تاخیر غیرقابل توجیه در ورود بسته کمکی قطر برای مردم غزه، تمایل به تشدید تنش و درگیری ها دارد، هشدار داده که پاسخی سخت و قاطعی به تعلل رژیم صهیونیستی می دهد و از تمامی ابزارها و اهرم های فشار خود در نواحی مرزی برای این منظور استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

مهلت یک هفته ای گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی