مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-04بين الملل

انتقاد از بازیگر «هری پاتر» برای واکنش به قتل جورج فلوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از اکسپرس، اما واستون بازیگر مجموعه هری پاتر در پاسخ به انتقادهایی که از وی برای موضع گیری اش درباره ماجرای تبعیض نژادی علیه سیاهپوستان شده است، - انتقاد از بازیگر هری پاتر برای واکنش به قتل جورج فلوید اما واتسون پس از آن که برای نوع واکنشش به قتل جورج فلوید مورد انتقاد قرار گرفت، سکوتش را شکست و پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از اکسپرس، اما واستون بازیگر مجموعه هری پاتر در پاسخ به انتقادهایی که از وی برای موضع گیری اش درباره ماجرای تبعیض نژادی علیه سیاهپوستان شده است، گفت باید در این زمینه بیشتر کار شود.

این بازیگر به دنبال کنندگانش در اینستاگرام گفت: خشم، غم و رنج شما را می بینم.

اما واتسون 3 مربع سیاه را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا از کمپین بلک اوت تیوزدی حمایت کرده باشد اما همین کار با انتقادهای زیادی مواجه شد.

او برای این مربع های سیاه حاشیه سفید هم گذاشت و در عین حال از هشتگ های جنبش اعتراض به تبعیض نژادی علیه آفریقایی تباران آمریکا نیز حمایت کرد؛ اما همین واکنش وی در شبکه های اجتماعی با نقدهای زیادی روبه رو شد و بسیاری با پست های خود به وی اعتراض کردند که با استفاده از حاشیه سفید قصد داشت صفحه اش را زیباتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بازیگر «هری پاتر» برای واکنش به قتل جورج فلوید

انتقاد از بازیگر «هری پاتر» برای واکنش به قتل جورج فلوید