مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-04سياسي

توسعه گلخانه های استاندارد پاکترین اشتغالزایی است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با تاکید بر این که توسعه گلخانه های استاندارد پاکترین اشتغالزایی است، گفت: گلخانه صنعتی، پاک و با ارزش است و از چنین گلخانه هایی حمایت می کنیم.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با تاکید بر این که توسعه گلخانه های استاندارد پاکترین اشتغالزایی است، گفت: گلخانه صنعتی، پاک و با ارزش است و از چنین گلخانه هایی حمایت می کنیم.

محمدمهدی جوادیان زاده در نشست مشترک مدیران شرکت آب منطقه ای با رییس و اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی که در سالن جلسات نظام مهندسی برگزار شد، استان یزد را دومین استان گلخانه ای از نظرسطح زیرکشت در کشور عنوان کرد و افزود: یکی از سیاستگذاری هایی که در نظر گرفته شده است بالا بردن راندمان گلخانه های استاندارد و هیدروپونیک است.

وی توسعه گلخانه های استاندارد را پاکترین اشتغال زایی دانست و اظهار کرد: گلخانه صنعتی، پاک و با ارزش است و شرکت آب منطقه ای نیز با توسعه گلخانه های استاندارد و پربازده موافق است و حمایت های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

جوادیان زاده در تکمیل سخنان خود افزود: گلخانه ها باید به سمت گلخانه های پیشرفته توسعه یابند و به گلخانه های هیدروپونیک که بازدهی محصول را چندین برابر و در مصرف آب صرفه جویی می گردد، تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه های استاندارد پاکترین اشتغالزایی است

توسعه گلخانه های استاندارد پاکترین اشتغالزایی است