مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-04سياسي

پایش منطقه حفاظت شده خاییز توسط فرمانده تیپ 48 فتح


فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از نیروهای این تیپ و مسئولان شهرستان کهگیلویه از منطقه حفاظت شده خاییز که در روزهای اخیر دچار آتش سوزی شده بود بازدید و به پایش منطقه پرداختند.

- حسن حکمتیان راز در این بازدید، در جریان کامل نقاط سوخته شده قرار گرفت و گفت: از روزی که آتش سوزی کوه خاییز آغاز شد بنابر درخواست شورای تامین استان نیروها و گردان های تیپ جهت اعزام به منطقه به حالت آماده باش در آمدند.

وی تصریح کرد: از روز جمعه هفته گذشته نیز نیروها و گردان های امام حسین (ع) دهدشت و چرام در کنار سایر نیروهای امدادی در امر اطفای حریق منطقه حفاظت شده خاییز کمک کردند.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنابر پیشنهاد شورای تامین استان از شب گذشته نیز در شهرستان کهگیلویه مستقر هستیم و صبح امروز نیز به همراه 200 نیرو به صورت پیاده و میدانی از ابتدا تا انتهای ارتفاعات خاییز به طور کامل رصد و پایش شد.

حکمتیان راز ادامه داد: با توجه به اینکه شخصا محل آتش سوزی را به طور میدانی بررسی کردم اعلام می کنم که آتش سوزی منطقه خاییز به طور کامل رصد، پایش و کنترل شده است.

وی در خصوص خسارات وارد شده به درختان و حیات وحش منطقه حفاظت شده خاییز نیز گفت: به طور کلی درختان بومی زیر 30 سانتی متر آسیب جدی دیده اند و طبق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش منطقه حفاظت شده خاییز توسط فرمانده تیپ 48 فتح

پایش منطقه حفاظت شده خاییز توسط فرمانده تیپ 48 فتح