مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-04اقتصادي

وعده مرداد ماه برای افتتاح پروژه های سیلاب/ آبگیری از «کمندان» تا پایان سال


سرپرست شرکت آب منطقه ای لرستان زمان افتتاح پروژه های حوزه سیلاب غیر از ایستگاه های پمپاژ مربوط به این شرکت را مرداد ماه اعلام کرد و گفت: - سد کمندان تا پایان امسال آبگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش حسن نژاد امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان های دورود و الیگودرز اظهار داشت: تکمیل سر ریز سد مروک با اعتباری بالغ بر 10.

200 میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شده و قبل از شروع بارندگی های سال جاری عملیات تکمیل سر ریز به پایان خواهد رسید و نگرانی مردم و مسئولین استانی در خصوص عملکرد سر ریز این سد برطرف خواهد شد.

وی، بیان داشت: با تخصیص اعتبار به موقع طرح های عمرانی در سال جاری شاهد جهش خوبی در اغلب پروژه های عمرانی از جمله سدها و شبکه آبیاری خواهیم بود.

سرپرست شرکت آب منطقه ای لرستان از شروع عملیات اجرایی سد عالی محمود الیگودرز خبر داد و گفت: امروز عملیات احداث جاده جایگزین آسفالت واقع در محور سد آغاز و همزمان با احداث این جاده، مهندسی ارزش پروژه سد نیز انجام تا در زمان اجرا، هزینه ها و اصول فنی پروژه با دقت ویژه لحاظ شود.

حسن نژاد، اظهار داشت: اکثر پروژه های مرتبط با سیل به جز ایستگاه های پمپاژ که اعتبار آن به شرکت آب منطقه ای اختصاص داده شده تا پایان مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و شرکت هیچ گونه نگرانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مرداد ماه برای افتتاح پروژه های سیلاب/ آبگیری از «کمندان» تا پایان سال

وعده مرداد ماه برای افتتاح پروژه های سیلاب/ آبگیری از «کمندان» تا پایان سال