مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-04فرهنگي

نولان نمی خواست تحت تأثیر جیمز باند قرار بگیرد/ تمرکز روی «تِنِت»


کریستوفر نولان به تازگی افشا کرد که به چه دلیل روی صندلی کارگردانی جیمز باند بیست و پنجم ننشست و مدتی است دیگر «جیمز باند» هم تماشا نکرده است.

- کریستوفر نولان به تازگی افشا کرد که به چه دلیل روی صندلی کارگردانی جیمز باند بیست و پنجم ننشست و مدتی است دیگر جیمز باند هم تماشا نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از توتال فیلم، پیش از اینکه دنی بویل و بعد از او کری فوکوناگا به عنوان کارگردان فیلم جدید جیمز باند یعنی زمانی برای مردن نیست معرفی شوند، کریستوفر نولان چهره محبوب هواداران برای نشستن روی کارگردانی فیلم بعدی 007 بود.

این فیلمساز 49 ساله تمام طول عمرش هوادار پر و پا قرص باند بوده و حتی با تهیه کنندگان باند صحبت هایی درباره کارگردانی کردن یکی از قسمت های آینده این مجموعه جاسوسی داشته است اما نولان در مصاحبه ای جدید افشا کرد که چرا فعلاً از فیلم های باند فاصله گرفته است.

دلیل این امر این است که جدیدترین فیلم نولان یعنی تِنِت یا عقیده یک تریلر علمی تخیلی جاسوسی است و او نمی خواست بیش از حد در ساخت آن تحت تاثیر باند قرار بگیرد.

معمولاً نولان پیش از ساختن فیلم جدید، مجموعه ای از فیلم ها را برای بازیگران و دست اندرکاران پروژه خود به نمایش می گذارد؛ اما این بار می خواست الهام گرفتن از 007 از غریزه نوستالژی و خاطراتش نشات بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نولان نمی خواست تحت تأثیر جیمز باند قرار بگیرد/ تمرکز روی «تِنِت»

نولان نمی خواست تحت تأثیر جیمز باند قرار بگیرد/ تمرکز روی «تِنِت»