مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-04سياسي

آغاز به کار اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد


شهردار بجنورد از آغاز به کار اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد خبر داد و گفت: تولید پیله ابریشم باهدف  افزایش درآمدزایی اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از آغاز به کار اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد خبر داد و گفت: تولید پیله ابریشم باهدف  افزایش درآمدزایی اجرا می شود.

هادی زارعی با اشاره به اینکه اجرای بزرگترین طرح نوغانداری خراسان شمالی توسط شهرداری بجنورد اجرا می شود، گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال با نام《جهش تولید》 از سوی مقام معظم رهبری این طرح در شهرداری اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پارک ها و کاهش درآمد سازمان پارک ها و در راستای ایجاد اشتغالزایی و افزایش درآمد انجام این طرح آغاز شد.

زارعی اظهار کرد: مدت اجرای این طرح دو ماه است و با توجه به وجود درختان توت در سطح شهر و داشتن فضایی برای پرورش کرم ابریشم از سوله بحران شهرداری به صورت موقت برای اجرای این طرح استفاده کرده ایم وی با بیان اینکه این طرح با کمترین هزینه اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: می توانیم با بهره برداری از این پیله ها به تعداد هر جعبه هفت هزار تومنی بیش از چهار میلیون تومان درآمدزایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد

آغاز به کار اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد