مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-04سياسي

ایده های خلاق در زمینه تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حمایت از ایده های خلاق در زمینه تبلیغات دینی جزو برنامه های حوزه هنری و تبلیغات اسلامی است که باید مورد توجه بقرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد روح الامینی صبح پنجشنبه در نشست مشترک با مدیر حوزه هنری استان اردبیل عنوان کرد: مدیریت همراه با هم افزایی و تعامل با مجموعه های زیربط، به مثابه عمل منسجم و واحد با رویکرد مناسب و تأثیرگذار است.

وی حوزه هنری را بازوی تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه ارائه محتوای دینی و فرهنگی به زبان هنر عنوان کرد و افزود: حوزه هنری با ظرفیت های ویژه در بحث هنر و با توجه به دغدغه های فرهنگی و تدینی که دارد، به عنوان بازوی تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در انتقال محتوا به شیوه نوین و با استفاده از ابزار هنر است که تعامل تنگاتنگ با سازمان تبلیغات اسلامی می تواند از اثرگذاری بالایی در زمینه نشر و گسترش فرهنگ و آموزه های ناب اسلامی در جامعه برخوردار باشد.

معاون معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تعریف پروژه مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با حوزه هنری را باعث خرسندی و مایه امیدواری در زمینه توسعه مباحث دینی در قالب هنر عنوان کرد و گفت: بهره مندی از استعداد و توانایی هنرمندان متعهد و انقلابی و حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های خلاق در زمینه تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد

ایده های خلاق در زمینه تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد