مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-04پزشكي

نظارت بر اماکن ورزشی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید می شود


مدیرکل ورزش و جوانان کردستات از تشدید نظارت ها بر فعالیت اماکن مختلف ورزشی دولتی و بخش خصوصی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان حامد جولایی به بازگشایی اماکن و باشگاه های ورزشی استان و شروع تمرینات تیم های مختلف اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی شرط اساسی بازگشایی اماکن و شروع تمرینات تیم های ورزشی است.

وی به بازگشایی اماکن ورزشی در هردو بخش دولتی و خصوصی و صدور اطلاعیه شماره 16 ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس مفاد این اطلاعیه فعالیت های ورزشی به تدریج و با رعایت اصول بهداشتی براساس تقسیم بندی های وزارت بهداشت آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اهمیت اجرای پروتکل های اعلام شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را ضروری خواند و ادامه داد: در این راستا تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی ملزم هستند تا با رعایت این دستورالعمل ها محیطی سالم و قابل اطمینان را برای ورزشکاران فراهم کنند.

جولایی عنوان کرد: هدف ستاد ملی مبارزه با بیمار کرونا در برقرار کردن پروتکل های بهداشتی حفظ سلامت ورزشکاران و عدم اوج گیری و شیوع سراسری این ویروس از طریق اماکن ورزشی است که وزارت ورزش و جوانان این مهم را در اولویت برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اماکن ورزشی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید می شود

نظارت بر اماکن ورزشی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید می شود