مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-04سياسي

آغاز مطالعات آسیب های حفاری مترو به چشمه علی و برج طغرل


فرماندار شهرستان ری از آغاز مطالعات دقیق کارشناسی درباره وارد شدن آسیب به دو اثر باستانی چشمه علی و برج طغرل درپی حفاری های متروی تهران در خط 6 خبر داد و گفت: - فرماندار شهرستان ری از آغاز مطالعات دقیق کارشناسی درباره وارد شدن آسیب به دو اثر باستانی چشمه علی و برج طغرل درپی حفاری های متروی تهران در خط 6 خبر داد و گفت: نتایج این مطالعات به محض تکمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین توکلی کجانی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند بررسی احتمال وارد شدن آسیب به دو اثر باستانی چشمه علی و برج طغرل در شهرستان ری بر اثر حفاری های مترو گفت: مطالبی که در مورد برج طغرل گفته می شود نگرانی هایی درپی داشت که میراث فرهنگی و گردشگری شهر ری به عنوان متولی امر مامور شده است تا موضوع را مورد بررسی کارشناسی قرار دهد.

وی افزود: به میراث فرهنگی شهرستان ری ابلاغ شده است تا آخرین وضعیت برج طغرل بررسی و کارشناسی شود و اعلام کنند نتیجه بررسی ها به شکلی که گفته می شود مورد تایید است یا خیر؟ اما تا این لحظه مباحثی درباره انحراف برج و یا آسیب آن درپی حفاری های مترو مورد تایید نیست و باید منتظر نتیجه بررسی ها باشیم که در آن موقع نظر نهایی میراث فرهنگی اطلاع رسانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات آسیب های حفاری مترو به چشمه علی و برج طغرل

آغاز مطالعات آسیب های حفاری مترو به چشمه علی و برج طغرل