مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-04بين الملل

جیمز ماتیس: ترامپ می خواهد بین مردم آمریکا شکاف بیندازد


جیمز ماتیس که در دو سال اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ وزیر دفاع بود در بیانیه ای استفاده رییس جمهوری آمریکا از ارتش علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو را محکوم کرد.

- جیمز ماتیس که در دو سال اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ وزیر دفاع بود در بیانیه ای استفاده رییس جمهوری آمریکا از ارتش علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او ضمن حمایت از شعارهای عدالت خواهانه معترضان نوشت: وقتی 50 سال پیش به ارتش پیوستم، سوگند خوردم که از قانون اساسی دفاع و از آن حمایت کنم اما هرگز به خواب هم نمی دیدم روزی بیاید که نیروهایی که همان سوگند را یاد می کنند برای نقض حقوق قانون اساسی هم میهنان خود دستور بگیرند - چه رسد به اینکه بخواهند شرایط برای گرفتن عکسی عجیب را برای فرمانده منتخب کل قوا فراهم کنند درحالی که رهبران نظامی در کنار او ایستاده اند.

روز سه شنبه، پلیس و گارد ملی با استفاده از گاز اشک آور، گلوله پلاستیکی و نارنجک صوتی تظاهرکنندگانی را به که طور مسالمت آمیز در برابر پارک مقابل کاخ سفید تجمع کرده بودند، متفرق کردند تا دونالد ترامپ بتواند پس از سخنانش به کلیسای سن جان برود و با در دست گرفتن یک انجیل روبری عکاسان خبری بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیمز ماتیس: ترامپ می خواهد بین مردم آمریکا شکاف بیندازد

جیمز ماتیس: ترامپ می خواهد بین مردم آمریکا شکاف بیندازد