مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 01:352020-06-03اقتصادي

تولیدات پالایشگاه پلدختر جلوی خروج ارز را می گیرد


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً تولیدات پالایشگاه پلدختر جلوی خروج ارز از کشور را می گیرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً تولیدات پالایشگاه پلدختر جلوی خروج ارز از کشور را می گیرد.

حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت نفت با تأمین خوراک پالایشگاه پلدختر موافقت کرده است که روزانه 5000 بشکه نفت خام را تأمین کند.

وی ادامه داد: این مواد خام از طریق تلمبه خانه تنگ فنی تأمین خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه این پروژه نیازمند 10 کیلومتر خط لوله است، اضافه کرد: موافقت شده از طریق دره شهر که نزدیک ترین مکان توزیع نفت خام است این خوراک را تحویل پالایشگاه پلدختر دهند تا زمانی که خط لوله به انجام برسد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پالایشگاه در چهار فاز تعریف شده است، گفت: بناست فاز اول آن را راه اندازی کنیم و با راه اندازی هر فاز 130 فرصت شغلی در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی چهار فاز این پروژه که شامل تولید روغن پایه، بنزین، نفت سفید، گازوییل و مشتقات است قطعاً بخشی از اشتغال را در استان ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: یقیناً تولیدات این پالایشگاه جلوی خروج ارز از کشور را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات پالایشگاه پلدختر جلوی خروج ارز را می گیرد

تولیدات پالایشگاه پلدختر جلوی خروج ارز را می گیرد