مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 21:352020-06-03دانش

طراحی و ساخت دستگاه مولد ازن ساز با 60 درصد صرفه جویی ارزی توسط محققان ایرانی


مدیرفنی یک شرکت دانش بنیان از طراحی و ساخت دستگاه مولد ازن ساز با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا و 60 درصد صرفه جویی ارزی این محصول با نمونه خارجی آن خبر داد.

- محمد مهدی مشرفی مدیرفنی شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تیمی از محققان ایرانی مستقر در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر موفق به طراحی و ساخت دستگاه مولد ازن ساز شده اند که این محصول در مقایسه با نمونه خارجی آن 60 درصد صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

  وی افزود: نه تنها گاز ازن بلکه تمام ضدعفونی کننده ها مثل سفیدکننده ها سمی هستند و زمانی که مصرف می شوند اثرات مخربی حتی بیشتر از گاز ازن در کوتاه مدت و بلند مدت دارند.

  * استفاده از گاز ازن در مکان هایی مثل هواپیما، مدارس، فضاهای باز دانشگاه ها مدیر فنی شرکت دانش بنیان گفت: در صورتی که گاز ازن بخواهد اثربخشی آنتی ویروسی داشته باشد و میکروب و باکتری ویروس کرونا را از بین ببرد در آن نوع از غلظت حتما برای جامعه انسانی ضرر دارد.

در نتیجه ما برای استفاده از گاز ازن پروتکلی تعریف کرده ایم تا بسته به ابعاد محیط و ظرفیت ازنی که مصرف کننده خریداری می کند و ما در اختیارش قرار می دهیم در آن مدت زمان جامعه انسانی حضور نداشته باشد و عملیات ضدعفونی صورت بگیرد تا آسیبی به جامعه انسانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت دستگاه مولد ازن ساز با 60 درصد صرفه جویی ارزی توسط محققان ایرانی

طراحی و ساخت دستگاه مولد ازن ساز با 60 درصد صرفه جویی ارزی توسط محققان ایرانی