مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 16:302020-06-03سياسي

تابش: امام راحل، نماد رهبری مردم مدارانه است


محمدرضا تابش با انتشار یادداشتی در سی ویکمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را نماد رهبری مردم مدارانه و روشن بین و الگویی برای عبور از بحران ها و سختی ها و مشکلات کنونی کشور خواند.

- محمدرضا تابش با انتشار یادداشتی در سی ویکمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را نماد رهبری مردم مدارانه و روشن بین و الگویی برای عبور از بحران ها و سختی ها و مشکلات کنونی کشور خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل یادداشت نماینده سابق مردم اردکان در مجلس به شرح زیر است: 14 خرداد، سالروز آسمانی شدن بزرگ مردی است که بر پایه اعتماد به نقش آفرینی ارزنده مردم و مشارکت همه اقشار جامعه، حس خودباوری و خواستن، توانستن است را در ملت شریف ایران احیا نمود و تاثیرگذارترین انقلاب قرن را بنیان نهاد و پایه های قدرت های استکباری را به لرزه درآورد و در سپهر سیاست ایران، نقش جاودانه خود به عنوان یک رهبر مردمی، ساده زیست، شجاع، آینده نگر و روشن بین را ثبت نمود.

حضرت امام خمینی(ره) برای نسل من و نسل های پس از ما، الگویی است از مجاهدت متعهدانه یک رهبر انقلابی که هیچگاه از مردم جدا نشد و نه در کلام و نه در رفتار، هرگز از مردم فاصله نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: امام راحل، نماد رهبری مردم مدارانه است

تابش: امام راحل، نماد رهبری مردم مدارانه است