مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-03اقتصادي

افتتاح 9 طرح زیرساختی صنعت برق در بوشهر با اعتبار 2420 میلیاردی


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با بیان اینکه در مجموع 9 پروژه در حوزه صنعت برق افتتاح می شود گفت: ارزش این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 420 میلیارد تومان است.

- مصطفی رجبی مشهدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از افتتاح پروژه های صنعت برق در استان بوشهر خبر داد و اظهار  داشت: این پروژه ها فردا پنجشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور و رضا اردکانیان وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر افزود: افتتاح نیروگاه بخار 160 مگاواتی سیکل ترکیبی عسلویه با اعتبار بالغ بر 240 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها است که با افتتاح این پروژه ظرفیت اشتغال برای 800 نفر به صورت مستقیم و هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.

وی با بیان اینکه 85 درصد کار ساخت این پروژه توسط مهندسان داخلی صورت گرفته شده است افزود: علاوه بر پروژه یاد شده پنج پروژه بخش انتقال و فوق توزیع و سه پروژه بزرگ بخش توزیع نیروی برق افتتاح خواهد شد.

رجبی مشهدی هدف از افتتاح این پروژه ها را توسعه و افزایش ظرفیت پست، اصلاح، به روز رسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: این برنامه ها در قالب پویش هر هفته الف - ب- ایران است که منشاء اثر و خدمات ویژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 طرح زیرساختی صنعت برق در بوشهر با اعتبار 2420 میلیاردی

افتتاح 9 طرح زیرساختی صنعت برق در بوشهر با اعتبار 2420 میلیاردی