مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-03فناوري

مهلت اپراتورها برای اجرای مصوبه خدمات ارزش افزوده به پایان رسید


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اتمام مهلت اپراتورهای موبایل برای اجرای مصوبه جدید خدمات ارزش افزوده تلفن همراه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فلاح جوشقانی در توییتر گفت: 15 خرداد 99 مهلت پایانی اپراتورها برای اجرای مصوبه موسوم به پایان وس است.

وی ادامه داد: بنابر بررسی ها، زیرساخت لازم برای اجرای مصوبه 300 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل آماده است و اپراتور رایتل بنا دارد کل خدمات ارزش افزوده تلفن همراه را متوقف کند.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: این مصوبه از دوشنبه پیش رو، لازم الاجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رگولاتوری امروز (14 خردادماه) با ابلاغ نامه ای به اپراتورهای موبایل از آنها خواست تا خدمات ارزش افزوده را مطابق با مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به مشترکان ارائه دهند.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه سال 98 با توجه به مصوبه شورای عالی فضای مجازی، الحاقیه ای برای مصوبه 248 درباره ارائه و استفاده از خدمات ارزش افزوده موبایل تصویب کرد.

این مصوبه به دلیل وجود برخی چالشها در ارائه خدمات ارزش افزوده و ناآگاهی برخی از مشترکان در مورد شرایط و هزینه های عضویت، روشهای استعلام وضعیت عضویت و یا لغو آن به تصویب رسید و قرار بود از 15 اردیبهشت سال 99 اجرا شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت اپراتورها برای اجرای مصوبه خدمات ارزش افزوده به پایان رسید

مهلت اپراتورها برای اجرای مصوبه خدمات ارزش افزوده به پایان رسید