مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-03اقتصادي

مردم با حضورمسئولانه در طبیعت از ایجاد حریق در جنگلها جلوگیری کنند


سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی اطلاعیه ای از عموم مردم خواست با حضور مسئولانه در طبیعت، از بروز حریق در جنگل ها و مراتع پیشگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مراتع و آبخیزداری کشور، با توجه به افزایش حضور مردم در طبیعت در روزهای آتی و احتمال حریق، طی اطلاعیه ای از مردم خواست با حضور مسئولانه در طبیعت، از بروز حریق در جنگل ها و مراتع پیشگیری کنند.

متن اطلاعیه به این شرح است: بسمه تعالی همزمان با گرم شدن هوا که منجر به خشک شدن علوفه های یک ساله می شود، احتمال حریق های بزرگ در جنگل ها و مراتع افزایش می یابد به نحویکه کوچک ترین جرقه و آتش با سرعتی زیاد گسترش پیدا کرده و سطح وسیعی از عرصه های منابع طبیعی دچار آتش سوزی می شود و متأسفانه ضمن از دست رفتن پوشش گیاهی، دچار خسارت های مالی و جانی خواهیم شد.

بنابراین از کلیه هموطنان گرامی خواهش می کنیم با حضور مسئولانه خود در طبیعت حتی الامکان از برپا کردن آتش اجتناب نموده و در صورت نیاز ضروری به روشن نمودن آتش در جنگل ها و مراتع، قبلاً اطراف محل را از خار و خاشاک پاک کرده و پس از رفع نیاز، آتش را کاملاً خاموش نمایند.

از تمامی مسافران و گردشگران محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه دود و یا آتش در جنگل ها و مراتع، موضوع را در اسرع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضورمسئولانه در طبیعت از ایجاد حریق در جنگلها جلوگیری کنند

مردم با حضورمسئولانه در طبیعت از ایجاد حریق در جنگلها جلوگیری کنند