مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-03سياسي

تحقق جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار با هم افزایی اتاق ایران و مجلس


رییس اتاق ایران، با ارسال نامه ای به رییس مجلس یازدهم، هم افزایی اتاق ایران و مجلس را زمینه ساز بهبود فضای کسب وکار و رشد و تعالی اقتصادی کشور به خصوص در سال جهش تولید دانسته است.

- ، غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران، با ارسال نامه ای به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس یازدهم، انتخاب او به ریاست قوه مقننه را به نمایندگی از سوی هیات رییسه اتاق ایران و هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور تبرک گفته است.

شافعی در این نامه هم افزایی اتاق ایران و مجلس را زمینه ساز بهبود فضای کسب وکار و رشد و تعالی اقتصادی کشور به ویژه در سال جهش تولید دانسته است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، طی نامه ای از سوی هیات رییسه اتاق ایران و هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور، انتخاب محمدباقر قالیباف، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ریاست قوه مقننه را تبریک گفت.

در نامه غلامحسین شافعی به رییس مجلس یازدهم، با اشاره به تعامل و همکاری اتاق ایران به عنوان مشاور روسای قوا با ریاست و هیات رییسه مجلس، تأکید شده است با هم افزایی توأمان بخش خصوصی و تمامی ارکان قانون و اجرایی کشور به خصوص نمایندگان مجلس، رشد و تعالی اقتصادی کشور مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری محقق شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار با هم افزایی اتاق ایران و مجلس

تحقق جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار با هم افزایی اتاق ایران و مجلس