مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-03اقتصادي

روزانه 2790 کامیون محصولات کشاورزی خوزستان را جابه جا می کنند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: 2790 کامیون روزانه محصولات کشاورزی را از استان جابه جا می کنند که سهم چغندرقند از این میزان به طور میانگین روزانه 560 کامیون است.

- غلام عباس بهرامی نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روزانه بین 12 تا 15 هزار تن گندم از شهرهای استان، 34 هزار تن تره بار و 22 هزار تن چغندرقند از شهرهای دزفول، اندیمشک و شوش توسط دو هزار و 790 کامیون به سایر نقاط مختلف کشور جابه جا می شوند.

وی افزود: در این راستا سهم جابه جایی محصول چغندرقند به تنهایی به طور میانگین روزانه 560 کامیون در روز است.

بهرامی نیا با بیان اینکه مهم ترین مقاصد اصلی این کامیون ها استان های اصفهان، فارس، کرمانشاه، همدان، قزوین و چهارمحال و بختیاری است، افزود: به منظور تقویت ناوگان برای حمل محمولات چغندر از مبدأ شهرهای شمالی خوزستان شامل شوش، اندیمشک و دزفول، اقداماتی در راستای هدایت کامیون ها به این مناطق از سوی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان در دستور قرار گرفت.

بهرامی نیا یکی از اقدامات انجام شده را مدیریت تخصیص کامیون خروج کالا از بندر امام خمینی (ره) برای جبران بخشی از کمبود کامیون جابه جایی چغندرقند برشمرد و گفت: راهکارهای تشویقی از تاریخ چهاردهم خردادماه امسال به بعد به همه کامیون هایی که دارای بارنامه حمل چغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 2790 کامیون محصولات کشاورزی خوزستان را جابه جا می کنند

روزانه 2790 کامیون محصولات کشاورزی خوزستان را جابه جا می کنند