مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-03ورزشي

تعویق یک ساله برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا در چین


مشاور فنی ، رییس فدراسیون اسکیت ، مربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران در بازی های جام جهانی 2019 اسپانیا گفت: تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین از شهریور 99 به خرداد 1400 تغییر یافت.

- محمد محسن  هنرجو در  گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت:  طبق مکاتبات انجام شده بین فدراسیون اسکیت ایران و فدراسیون اسکیت آسیا پیرامون زمان برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا و با توجه به شیوع کرونا و شرایط موجود، تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا به میزبانی چین از شهریور ماه 1399 به خرداد ماه 1400 تغییر یافته است.

مشاور فنی، رییس فدراسیون اسکیت و مربی اسکیت سرعت در بازی های جهانی 2019 اسپانیا افزود: با توجه به دعوت از سوی ضرغام میرشکاری، رییس هیئت اسکیت شهرستان دشتستان به استان بوشهر سفر کرده ایم و جهت توسعه این رشته و با وجود پتانسیل بسیار بالا و استعدادهای خوبی که در استان وجود دارد، اسکیت استان بوشهر روزهای درخشان  را پیش رو خواهد داشت.

هنرجو در مورد سفرش به استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر هم پتانسیل بسیار خوبی دارد و اتفاقات بسیار خوبی در آن رخ داده است و بعد از شکست کرونا در استان بوشهر خبرهای بسیار خوبی در مورد اسکیت خواهید شنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق یک ساله برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا در چین

تعویق یک ساله برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا در چین