مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-03سياسي

مجلس یازدهم پرچمدار تحول خواهی باشد/ فسیل ها را از مناصب مدیریتی کنار بزنیم


عضو فراکسیون انقلاب مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید پرچمدار تحول خواهی باشد، گفت: نباید اجازه دهیم فسیل های انقلاب در ماصب مهم مدیریتی کشور حضور داشته باشند.

- احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم ایجاد تحول در کشور، گفت: متأسفانه جمهوری اسلامی در موضوع عدالت که از مطالبات مردم در روند انقلاب بود، دچار پس رفت و ارتجاع شده است لذا عدالت طلبی باید به عنوان رکن تحول خواهی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز گفت: مجلس یازدهم باید بستر تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کرده و مناسبات ظالمانه که موجب تضییع حقوق مردم شده را از بین ببرد.

بیگی در این راستا اصلاح نظام بانکی، اصلاح قوانین مربوط به خصوصی سازی، اصلاح قوانین مربوط به توسعه اجتماعی و فراهم کردن بستر تحقق عدالت در جامعه را ضروری خواند.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم باید پرچمدار تحول خواهی به عنوان مطالبه رهبر انقلاب باشد و در چارچوب وظایف نظارتی خود بداند که جمهوری اسلامی نیازمند تحول اساسی است و مجلس باید در راستای بر هم زدن برخی مناسبات ظالمانه که اسباب ناامیدی مردم را فراهم کرده است، حرکت نماید.

آفتی که دامن گیر انتخابات مجلس یازدهم و کاهش مشارکت مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم پرچمدار تحول خواهی باشد/ فسیل ها را از مناصب مدیریتی کنار بزنیم

مجلس یازدهم پرچمدار تحول خواهی باشد/ فسیل ها را از مناصب مدیریتی کنار بزنیم