مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-03اقتصادي

ذوب آهن اصفهان پیشگام منطقی سازی قیمت محصولات فولادی


ذوب آهن اصفهان زمانی که احساس کرد ممکن است قیمت هایی در بورس کالا شکل بگیرد که موجب سواستفاده شود، داوطلبانه پایه قیمت عرضه خود در بورس کالا را به صورت منطقی پیشنهاد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ذوب آهن اصفهان برای تنظیم بازار مصرف، جلوگیری از افزایش قیمت ها و جلب رضایت مشتریان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان نهایی تاکنون مجموعه اقدام هایی را به کار گرفته است، این شرکت نهم خردادماه در اقدامی بی سابقه با ارسال نامه ای به همه کارگزاری ها و نهادهای نظارتی بخش ساختمانی، داوطلبانه قیمت پایه را حدود 420 تومان کاهش داد که انتظار می رود دیگر تولیدکنندگان فولاد کشور در این اقدام ملی  مشارکت کنند.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این خصوص اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم بورس کالا، خروج از نظام قیمت گذاری دستوری و شفاف سازی قیمت هاست که به خوبی نیز اثربخش بود و موجب اطمینان عرضه کنندگان شد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: هرچند در گذشته شاهد دخالت هایی در نظام بورس کالا با قیمت گذاری دستوری بودیم، اما با رویکرد جدید وزارت صمت، دوباره به انجمن تولیدکنندگان فولاد و تولیدکنندگان عمده اعتماد شده است، بنابراین وظیفه داریم که پاسخ این اعتماد را به خوبی بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان پیشگام منطقی سازی قیمت محصولات فولادی

ذوب آهن اصفهان پیشگام منطقی سازی قیمت محصولات فولادی