مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-03اقتصادي

شگرد «نجوا لاشیدایی» برای خرید 24 هزار و 700 سکه تمام بهار آزادی


نجوا لاشیدایی با ایجاد شبکه سازمان یافته پولشویی از طریق استفاده از حساب های بانکی سایر افراد مرتبط با آن ها و جابه جایی متعدد در داخل حساب ها، - جرم های دیگری را مرتکب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی ام اردیبهشت ماه اعلام شد وحید بهزادی فرزند ابوطالب و همچنین همسرش به نام نجوا لاشیدایی فرزند علی هر دو نفر به جرم مشارکت در اخلال کلان در نظام پولی و ارزی منجر به قاچاق ارز از طریق ثبت سفارشات صوری و حواله جات و امورات صرافی بدون مجوز، اخلال در نظام توزیعی نیازمندی های عمومی کشور از طریق پیش خرید بیش از 6 هزار و 700 دستگاه خودرو از شرکت سایپا، مشارکت در عملیات پولشویی سازمان یافته به میزان 32 هزار میلیارد ریال و موضوعات مربوط به سکه که از منزل متهمه 24 هزار و 700 سکه تمام بهار آزادی به علاوه یکصد کیلوگرم طلا کشف شده است، محکوم به اعدام شدند و حکم اعدام آن ها صادر شده، البته حکم اعدام قابل تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه بخش دیگر اقدامات مجرمانه این زن و شوهر دایر بر تشکیل شبکه سازمان یافته پولشویی و انجام عملیات پولشویی است.

وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی با ایجاد شبکه سازمان یافته پولشویی از طریق استفاده از حساب های بانکی سایر افراد مرتبط با آن ها و جابه جایی متعدد در داخل حساب ها، جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد «نجوا لاشیدایی» برای خرید 24 هزار و 700 سکه تمام بهار آزادی

شگرد «نجوا لاشیدایی» برای خرید 24 هزار و 700 سکه تمام بهار آزادی