مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-03بين الملل

هشدار به مردم مکزیک و آمریکا با نزدیک شدن طوفان کریستوبال


به گفته کارشناسان هواشناسی، طوفان استوایی کریستوبال که ظهر روز گذشته (سه شنبه) در ساحل مکزیک شکل گرفت تا جمعه یا اوایل هفته آینده می تواند به تگزاس، - هشدار به مردم مکزیک و آمریکا با نزدیک شدن طوفان "کریستوبال" به گفته کارشناسان هواشناسی، طوفان استوایی "کریستوبال" که ظهر روز گذشته (سه شنبه) در ساحل مکزیک شکل گرفت تا جمعه یا اوایل هفته آینده می تواند به تگزاس، لوییزیانا یا فلوریدا برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طوفان کریستوبال همراه با بارندگی های سنگین و جاری شدن سیلاب از مکزیک و آمریکای مرکزی آغاز شد.

مرکز ملی طوفان آمریکا بلافاصله پس از حرکت طوفان در خلیج مکزیک در فاصله 241 کیلومتری ایالت کامپچه مکزیک ضمن پیش بینی افزایش بارندگی، جاری شدن سیل و گِلرودهای احتمالی در جنوب مکزیک، گواتمالا، هندوراس و السالوادور هشدار عمومی صادر کرد.

طوفان کریستوبال درست چند روز پس از طوفان استوایی آماندا که روز یک شنبه رخ داده و منجر به کشته شدن 17 نفر در السالوادور و گواتمالا شد، به وقوع پیوسته است.

سرعت طوفان کریستوبال روز گذشته (سه شنبه) به 65 کیلومتر بر ساعت رسیده و پیش بینی می شود 40 تا 50 سانتی متر بارندگی به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مردم مکزیک و آمریکا با نزدیک شدن طوفان کریستوبال

هشدار به مردم مکزیک و آمریکا با نزدیک شدن طوفان کریستوبال