مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-03سياسي

برخورد با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند


فرماندار هشترود با بیان اینکه از فرصت کرونا برای اصلاح بعضی از رفتارها باید استفاده کرد گفت: با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، - برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین امینیان قبل از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در هشترود گفت: از فرصت کرونا برای اصلاح بعضی از رفتارها و فرهنگ ها از جمله برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری باید استفاده کنیم.

امینیان با اشاره به روزهای 14 و 15 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: امام رحمت الله با شجاعت و تدبیر خود توانست مردم ایران را از تحقیرشدگی تاریخی زیر چکمه های استبداد داخلی و استعمار خارجی نجات دهد، مردم ایران به این بزرگ مرد که سیاست مداری اخلاقی و فقهی آگاه به زمان بود اعتماد و تکیه نمودند تا به خواست دیرین خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود دست یابند.

وی با بیان اینکه مبارزات علنی امام راحل علیه رژیم پهلوی در سال 42 و پس از رحلت آیت الله بروجردی آغاز شد اظهار داشت: ایشان پس از زندانی و تبعید شدن بخاطر اعتراض به لایحه ی کاپیتولاسیون هم لحظه ای از فکر مبارزه غافل نشدند تا اینکه در سال 57 انقلاب اسلامی به رهبری ایشان به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

برخورد با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند