مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-03سياسي

کدخدایی: امام (ره) سرباز خدا بود


سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (ره) در صفحه شخصی خود نوشت:او سرباز بود اما سرباز خدا! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (ره) در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: خمینی روح الله حق بزرگی گردن همه ما دارد، آنان که با او بودند و آنان که او را ندیدند، اصحاب، انصار و تابعین.

چرا که او راه را گشود تا حرکت امکان پذیر شود، و موانع را از سر راه برداشت تا دیگران آسیب نبینند، او سرباز بود اما سرباز خدا! متن کامل بدین شرح است: و باز دوباره خرداد و باز روزهای غمبار! در ماه خرداد ظاهرا سری نهفته است، نیمه خرداد 1342 که حضرتش از آن انتظار فرج داشت و اینکه وصالش با حضرت حق نیز در نیمه خرداد اتفاق افتاد! خمینی روح الله حق بزرگی گردن همه ما دارد، آنان که با او بودند و آنان که او را ندیدند، اصحاب، انصار و تابعین.

چرا که او راه را گشود تا حرکت امکان پذیر شود، و موانع را از سر راه برداشت تا دیگران آسیب نبینند، او سرباز بود اما سرباز خدا! او مصداق عین الیقینی بود که حق الیقین شد، آمدنش برای شدن بود، تا راه استقامت نشان شود، و رفتن ارزش باشد نه ماندن چرا که ماندن اضمحلال است و رفتن معراج و او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: امام (ره) سرباز خدا بود

کدخدایی: امام (ره) سرباز خدا بود