مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-03سياسي

تفکر انقلابی امام (ره) راهنمای همیشگی پیشبرد اهداف انقلاب است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت: تفکر و بینش سیاسی و انقلابی امام خمینی(ره) راهنمای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تا همیشه تاریخ است.

- حجت الاسلام محمود رجبی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی، گفت: بصیرت انقلابی و دینی و بینش سیاسی امام راحل(ره)  در تمامی عرصه های مهم کشور، هنوز هم با گذشت 30 سال از رحلت ایشان، راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی با بیان اینکه امام خمینی با روحیه عدالت طلبی و مجاهدت و ایستادگی در راه مبارزه با ظلم، بت شکن تاریخ شد؛ گفت: شجاعت بی نظیر  امام راحل علیه رژیم ستمشاهی و طاغوت آن زمان، زبان گویا و جسارت در مقابل ابر قدرت ها و صراحت در بیان این جمله تاریخی که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند   نشان از توکل و اعتماد ایشان نسبت به خداوند متعال بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردیس به دیدگاه اجتماعی و مردمی امام خمینی اشاره کرد و افزود:  از دیدگاه امام راحل، وحدت و یکپارچگی ملت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و کلید راهگشای غلبه بر ظلم و ستم بود و قدرت اتحاد  مردم  پشتوانه محکم انقلاب در مبارزه با طاغوت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر انقلابی امام (ره) راهنمای همیشگی پیشبرد اهداف انقلاب است

تفکر انقلابی امام (ره) راهنمای همیشگی پیشبرد اهداف انقلاب است