مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-03سياسي

گفتمان امام خمینی (ره) را با زبان هنر به نسل جوان معرفی کنیم


مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان گفت: ما وظیفه داریم گفتمان امام خمینی (ره) را با زبانی مثل زبان هنر که مورد پسند جامعه امروز است، - گفتمان امام خمینی (ره) را با زبان هنر به نسل جوان معرفی کنیم ایسنا/اصفهان مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان گفت: ما وظیفه داریم گفتمان امام خمینی (ره) را با زبانی مثل زبان هنر که مورد پسند جامعه امروز است، کامل و بدون اعمال سلیقه، به نسل جوان معرفی کنیم.

حجت الاسلام و الملسلمین عباس کمساری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بسیاری از مردم جامعه ما امام خمینی (ره) را به عنوان معمار کبیر انقلاب می شناسند اما شناختی نسبت به اندیشه و گفتمان ایشان ندارند.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم گفتمان امام خمینی (ره) را با زبانی مثل زبان هنر که مورد پسند جامعه امروز است، کامل و بدون اعمال سلیقه، به نسل جوان معرفی کنیم.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان تصریح کرد: تاریخ و تجربه نشان داده همان طور که از سال 1342 گفتمان امام (ره) موجب ایجاد حرکت در مردم شد، امروز نیز بازتولید آن اندیشه با زبان روز تأثیر مثبتی خواهد داشت و به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان امام خمینی (ره) را با زبان هنر به نسل جوان معرفی کنیم

گفتمان امام خمینی (ره) را با زبان هنر به نسل جوان معرفی کنیم